OSNOVANO 1994 (20 godina sa Vama i za Vas)

Ideja ONLINE poslovanja

CLOUD

Unapređenjem tehnologije i usvajanjem novih ideja u okviru poslovanja, pristup informacijama, dokumentima, prezentacijama i sl. postaje vitalna potreba. Zbog toga se došlo do ideje da se sve što nam je potrebno izmesti na mesto koje nam može biti pristupačno gde god bili.

Tako se rodila ideja CLOUD-a. Sama ideja nije nova, ali nikad pre ovoga nije bila opšte korišćena za lične potrebe.

Ovaj sistem nas oslobađa toga da sa sobom vučemo obimnu dokumentaciju, programe i sl. Dovoljno je da imamo jedan od sledećih uređaja:

1. Prenosni računar (Laptop, Notebook i sl.)

2. Tablet ili

3. Pametni telefon (Smart phone)

Preko bilo kog od tih uređaja, pod uslovom da imamo internet konekciju, možemo pristupiti sadržajima koji nam trebaju tog trenutka.

PRIMERI: 

1. Firma koja nam održava računare, završi kod nas posao, sedne za naš računar, u svom programu formira i odštampa fakturu i da nam je na licu mesta. 

2. Treba da se uradi prezentacija. Umesto da je imamo na jednom računaru, držimo je, recimo, na DropBox-u i sa bilo kojim uređajem koji možemo spojiti sa projektorom ili Smart TV-om možemo izvršiti prezentaciju koristeći opremu koju skoro svaka sala za prezntacije već ima.

3. Nalazite se u banci, osoba s druge strane vam traži neki dokument, npr. rešenje o osnivanju. Odete u (već pomenuti) DropBox, nađete dokument, pošaljete ga mejlom onome kome treba i taj neko ga odštampa. Nema odlaska kući, traženja dokumenta, skeniranja ili kopiranja i sl.

4. Imate pregovore sa klijentom s kojim trgujete. Dolazi do nesaglasnosti oko toga ko kome i koliko duguje. Sa bilo kog uređaja uđete u svoj program za knjigovodstvo, pogledate kako stoji kartica sa tim klijentom i imate tačan podatak o tome bez gubitka vremena. Ovo vam daje mnogo bolji položaj u pregovaranju.

5. Firma iz inostranstva je osnovala firmu u Srbiji i prodaje robu. Vlasnik iz inostranstva jednostavnim pregledom stanja zaliha zna koliko još robe ima u našoj zemlji, kako se prodaje i kad će morati da se dopuni, bez čekanja izveštaja od bilo koje službe odavde.

6. Primer iz naše prakse. Firma iz Italije dobija potencijalnog kupca iz Rusije. Posrednik je naša firma iz Novog Sada. Kupac je u Italiji, a direktor firme iz Srbije je na sajmu u Japanu. Posao kreće na sledeći način: Italijan šalje fakturu mejlom direktoru u Japan. Direktor u Japanu, na našem programu, radi kalkulaciju za prijem i formira izlazni račun. Račun šalje u Italiju, Ruska strana vrši plaćanje elektronskim putem i tovari robu u Italiji. Mi kao njihovo knjigovodstvo, proveravamo dokumenta i vršimo knjiženja. Ceo sistem prodaje je trajao oko 1 sat iako su akteri bili po celom svetu.

Ovih nekoliko primera pokazuje kolika je prednost kada je pristup informacijama i dokumentima sveden na posedovanje jednog uređaja preko kog svemu tome možete pristupiti za najkraće moguće vreme.